סוגי קידוחים בקרקע

קידוחי קרקע או בשמם הנוסף 'קידוחי בסיס' מהווים מרכיב מקדים וחשוב מאין כמוהו בענף הבניה. הם מתבצעים לאחר סריקת תוואי השטח ואפיון מקיף של סוג הקרקע, במטרה לייעל את שלבי הביצוע הראשונים בדרך להמשך השלבים המתוכננים. תכליתם של הקידוחים הללו נועדה לסייע בהנחת התשתית לפרויקט ולהקמת היסודות, לרוב עבור פרויקטים של בניה חדשה, כדוגמת התחדשות עירונית או תמ"א 38.

בניגוד לקידוחים המתבצעים לצורך חיפוש נפט או מינרליים למיניהם, בענף הבניה מדובר על קידוחים בעיקר לטובת התקנות וסקרי קרקע, כדוגמת קידוח בנטונייט המתבצע על קרקע רכה באופן יחסי ומשמש לבדיקה ניסיונית של סוג האדמה או קידוחי פולימר המתבצעים על קרקע חולית או מי תהום.

הרציונל בענף הבניה הוא שככל שבדיקת הקרקע הראשונית וסוג הקידוח בו יתבצע בצורה המיטבית, כך גם הסיכוי לתקלות בלתי צפויות תוך כדי שלבי הביצוע עתידות להצטמצם משמעותית.

חברת ברוך זקן מתמחה במגוון רחב של סוגי קידוחים בקרקע, הודות לשימוש במכונות חדישות ואמצעים מתקדמים, וכמובן בצוותים מקצועיים ומנוסים המעורים בעבודות אלו לאורך שנים ארוכות.

אנו מתחייבים על עבודה בסטנדרטים הגבוהים ביותר המתבצעת באמצעות כלים כבדים, ותוך הקפדה יתרה על דיוק מקסימלי וגימור הפרויקט בצורה המיטבית.

ומה לגבי המחיר? חברתנו מבצעת את כל סוגי הקידוחים במחירים אטרקטיביים בניסיון לספק מענה לכל סוגי הלקוחות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם

טכנולוגיות חדשות בתחום הקידוחים

תחום הקידוחים עובר שינויים טכנולוגיים משמעותיים בשנים האחרונות, המאפשרים עבודה מדויקת, יעילה ובטוחה יותר.להלן סקירה של כמה הטכנולוגיות המובילות בתחום

קראו עוד »

טכנולוגיות חדשות בתחום הקידוחים

מה זה מיקרופייל?

מיקרופייל הוא סוג של יסוד עמוק המיועד לשאת עומסים כבדים ולחזק מבנים, בעיקר באזורים בהם תנאי הקרקע קשים או מוגבלים

קראו עוד »

מה זה מיקרופייל

קידוח כלונסאות בקרקע חקלאית

קידוח כלונסאות בקרקע חקלאית מצריך התייחסות מיוחדת עקב סוג הקרקע והתנאים הספציפיים שיכולים להשפיע על יציבות ותמיכה של הבניין העתידי.

קראו עוד »

קידוח כלונסאות בקרקע חקלאית

לפרטים נוספים והזמנת פרויקט לביצוע
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

דילוג לתוכן